dinsdag 5 maart 2013

Nicht / Zus ook Oma

Gisteren is mijn nicht/zus ook oma geworden van een kleindochter Lisa!
Ze wonen ook in het Oosten.
En als ik op Thijs moet passen gaan ik samen met Thijs wel eens koffie bij haar drinken.
Nu hebben we weer een onderwerp te bespreken bij tijdens onze koffie momenten.


woensdag 27 februari 2013

Scheerschuim

Vandaag weer in het oosten om op te passen.
Op mijn werk geven we de kinderen op hun tafel wel eens scheerschuim.
Dan kunnen ze er lekker mee spelen.
Vandaag ook met Thijs gedaan.
Wel verteld dat het geen slagroom is en dat het niet voor in de mond is.
Hij vond het leuk om te doen.
En smeerde het ook toch nog even onder zijn kin.
Want daar hoort het tenslotte ook.
Vanavond weer naar huis en morgen en vrijdag nog werken.
En dan weer weekend!!!

maandag 18 februari 2013

Voorjaarsvakantie

Na dat we bij de caravan geweest waren, zijn we doorgereden naar Ikea.
Thijs sliep nog hier in het camping bedje maar dit wordt te klein.
Nu kan hij in een junior bedje slapen.
Hij moet maar gauw weer een keer in het westen komen dan kan hij hem uitproberen.
Vandaag heb ik weer opgepast.
En boekjes kijken is heel erg favoriet.
Vooral het boekje waar tractors in staan!
Vanavond weer naar huis gegaan.
En nu nog een paar dagen lekker vakantie!!!
 


zaterdag 16 februari 2013

Vakantie huisje


 
We zijn vanmorgen ons vakantie wezen betalen.
 
We kregen uitleg hoe alles werkt en waar alle knopjes voor dienen.
Het is een hele tijd geleden dat we er een hadden en er is zoveel veranderd
Maar het gevoel van deze is van ons is er niet.
Omdat er nog veel zout op de weg ligt hebben we hem nog maar bij de dealer laten staan.
En nu maar hopen dat het niet meer gaat vriezen en ze niet meer hoeven te strooien dan kunnen we hem echt gaan halen.
En als het mooier weer wordt gaan proberen!!!!!
 

donderdag 6 december 2012

Afgelopen zondag het heerlijk middagje!

Afgelopen zondag hadden we het heerlijk avondje.
Maar gezien de afstand werd het een heerlijk middagje.
We hebben een gezellig middagje gehad!
Kijk maar naar de foto's
Thijs vond het gezellig en heeft iedereen geholpen met het uitpakken van hun
cadeautje
Ik kreeg ook een cadeautje en dat was een doos die geverfd was in de kleuren van de Noorse vlag
Er zit een verhaal aan de Noorse vlag.
Een paar jaar geleden zijn we daar heen geweest.
Echt een aanrader.
En we willen er best nog wel een keer heen.
En als alles hier rustig en gezond blijft ga ik samen met onze jongste dochter in mei een cruise maken vanuit Rotterdam naar Noorwegen.
Deze cruise in 8 dagen. Het lijkt me heel mooi samen met onze dochter!!!
Dus dit is weer iets om naar uit te kijken.
 
 
 
 


maandag 19 november 2012

Weekendje weg.

We zijn samen een weekendje weg geweest.
We hadden een pluim gekregen en daarmee hebben we een weekendje weg geboekt.
Erg naar het zin gehad lekker rustig aan gedaan.
Zaterdag naar het schaatsen geweest in Thialf.
En zondag hebben we lekker gewandeld en lekker weer schaatsen gekeken alleen nu op de tv.
 
 

dinsdag 6 november 2012

Tijdje geleden.

Het is meer dan een maand geleden dat ik wat heb laten horen
Het leven gaat hier gewoon zijn gangetje even als de jaargetijden
Hij heeft het heel erg naar zijn zin gehad met het lekker door de blaadjes
banjeren.
En wilde de auto niet meer in toen we weer naar huis gingen.
Het wordt al een echt mannetje die lekker zijn eigen zin wil doen.
Soms wel eens lastig maar het hoort ook zo!
Hij is helemaal gek van tractors en heeft er en een aantal.
Vanmorgen bij de Action heeft hij er weer een gekregen en een plezier dat hij er mee heeft gehad vanmiddag!
En dat voor maar 1,49!!!!!!!