maandag 17 oktober 2011

Gezellig weekend

We hebben een gezellig weekend gehad met ons gezin.
Ik zou eerst een vrijdag al terug gaan naar huis.
En Thijs zou dan een zaterdag met zijn papa en mama naar ons toekomen.
Nu ben ik een zaterdag gelijk met hun mee terug gekomen naar ons huis.
Hij heeft lekker onderweg geslapen.
En zo gingen de 1 uur en 3 kwartier voor hem ook een snel voorbij.
We hebben het erg fijn gehad.
Zaterdagavond bij onze andere dochter gegeten en Thijs was er ook bij.
Zondagmiddag is Thijs weer naar huis gegaan met zijn papa en mama.
Als je hem bij de deur van de koelkast ziet staan kan je pas zien wat een ukkepuk hij nog is.
Opa zijn leesbril is ook erg leuk zelfs om even op te zetten.
Wil ik niet meer bij tante Femke op schoot dan gaat ze wel even bij mij op de grond zitten.
En opa doet me zomaar in een boodschappen tas!
Maaike en Arjan hebben hun verjaardags cadeautje gekregen van Femke
De ene kreeg het te laat en de andere te vroeg.
Femke heeft twee boeken gemaakt met foto's van Thijs zijn eerste levensjaar.
Een hele klus maar wel erg mooi gedaan!

1 opmerking:

Fenny zei

Ha, die foto van Thijs met bril.... wat staat dat wijs!
En in die tas.... wat kun je wat bedenken!