dinsdag 20 december 2011

het is weer gebeurd

Voor dit jaar zit het er voor mij weer op.
En heb ik nu vakantie.
Mijn vrijwillig oppaswerk is nog niet klaar dit jaar.
Volgende week mag ik nog twee keer oppassen.
Dat ik dus genieten.

Afgelopen weekend hebben we een nieuwe nep kerstboom gekocht.
Mijn man is zich een hoedje geschrokken vond het eigenlijk te duur.
Maar de oude boom was al meer als 15 jaar oud en toen we die kochten woonde we niet zo groot dus de nieuwe is grootter.

Vandaag hebben kinderen en leerkrachten de cheque naar het Glazen Huis wezen brengen.
Het bedrag wat de kinderen bij elkaar hebben gedanst is bijna 7000 euro,
Ze hebben dus goed hun best gedaan.

Iedereen heel fijne Kerstdagen!!!

1 opmerking:

Fenny zei

Onze boom is nu 10 jaar oud!
Groot gekocht, voor onze nieuwe grote kamer. We wonen nu 11 jaar in dit huis, en omdat we nog op een betonnen vloer woonden met kerst (met tuinstel in de kamer en de meubels in de garage, wachten op het parket!) hadden we in 2000 geen kerstboom!

Ook voor jullie fijne dagen!