dinsdag 21 augustus 2012

Laatste week van de vakantie

De laatste week van onze vakantie zijn we toch nog weggeweest.
We zijn een paar dagen naar de Franse Alpen geweest.
Met de auto zijn we op de Alpe 'd Hues, Glandon en de Croix de Fer geweest.
Het zijn bergen die ook in de Tour de France gereden worden.
Als je ze omhoog gaat dan is het heftig met veel bochten, maar als je eraf gaat dan lijkt het me nog veel heftiger als je zo hard eraf gaat.
Het was fijn om even met iets anders bezig te zijn en even weg te zijn.
Maar ook wel een beetje raar om zomaar weg te gaan.



Vrijdag ben ik ook weer naar het werk geweest.
Ga nu andere dagen werken op donderdag en vrijdag.
Dus nu is het net of ik nu nog vakantie heb.
Maar een donderdag ga ik toch echt weer werken.
En het is ook goed om weer bezig te zijn met de dingen die ik voor de vakantie ook deed!!






2 opmerkingen:

Fenny zei

Fijn, toch nog vakantie!
En weer succes op je werk.

wilma zei

hai marja. goed dat je toch weggeweest bent. en wat een mooie fotocollages. t zijn net ansichtkaarten. groetjes wilma